براي جلوگيري از مختل شدن فضاي كسب‌وكار، خدمت‌رساني‌ها الكترونيكي انجام شود

۴ بازديد

رئيس فراكسيون پاسخگوي مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه در كنار تمهيدات انديشيده شده، نبايد فضاي كسب و كار كشور دچار اختلال شود، گفت: مي توان با فراهم شدن زيرساخت‌ها كارها را از منزل مديريت كرد و وظايف و خدمات در بستر الكترونيكي انجام شود.

علي بختيار در گفت‌وگو با ايسنا، درباره راهكارهاي جلوگيري از گسترش ويروس كرونا و  متضرر شدن توليدكنندگان و فروشندگان، بيان كرد: يكي از دستور العمل هاي پيشگيرانه براي مقابله با كرونا، پرهيز از تمجع و تردد در اماكن پر ازدحام است. تمهيدات خوبي نيز انديشيده شده است. مدارس و دانشگاه ها و جلسات براي پيشگيري لغو شده است و بايد اين روند ادامه داشته باشد.

وي در ادامه اظهار كرد: در كنار اين تمهيدات نبايد فضاي كسب و كار كشور دچار اختلال شود. براي دانش آموزان و دانشجويان بايد امكان تحصيل از راه دور با استفاده از فناوري هاي نوين فراهم شود.

نماينده مردم گلپايگان و خوانسار در مجلس تصريح كرد: براي ادارات نيز با استفاده از سيستم هاي نوين مي توان كار را جلو برد.  استفاده از اپليكيشن ها و كسب و كارهاي اينترنتي راهكارهايي است كه در شرايط كنوني مي تواند موثر باشد. خيلي از بخش ها  مي توانند با استفاده از اپليكيشن هاي نوين وارد عرصه خدمت رساني شوند.

اين عضو كميسيون انرژي مجلس در ادامه تاكيد كرد: دولت و وزارت ارتباطات آمادگي لازم را به لحاظ پهناي باند و اپليكيشن هاي روز دارد تا خدمات به صورت الكترونيك به مردم ارائه شود. وزير ارتباطات نيز اعلام آمادگي كردند تا اين امر انجام شود. جلسات نيز مي‌تواند به صورت غير حضوري برگزار شود. نبايد كارها مختل شود بلكه مي توان با استفاده از امكانات و تكنولوژي روز خدمت رساني ادامه يابد.

بختيار در پايان تصريح كرد: مي توان با فراهم شدن زيرساخت ها كارها را از منزل مديريت كرد و وظايف و خدمات در بستر الكترونيكي انجام شود.

منبع: ايسنا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.