مهارتهاي ديجيتال ماركتينگ براي گسترش كسب و كار

۷ بازديد

10 مهارت ديجيتال ماركتينگ كه بايد براي كسب و كار خود سرمايه گذاري كنيد


براي اينكه در شغل خود به شانس موفقيت بيشتري برسيد، بايد در ديجيتال ماركتينگ سرمايه گذاري كنيد. به يك دليل ساده و آن اين است:

بازاريابي ديداري براي محصولات خود ايجاد كنيد و افراد بيشتري را به مشتريان خود تبديل كنيد.

با گفتن اين نكته ، سرمايه گذاري در ديجيتال ماركتينگ فراتر از خريد ابزار بازاريابي و اميد به بهترين ها است. اين ابزارها فقط درصورتي مؤثر خواهند بود كه بازاريابان شما مهارت استفاده از آنها را داشته باشند.

به همين دليل است كه بايد در مهارت هاي  سرمايه گذاري كنيد. تا زماني كه بازاريابان شما با چشم انداز شما ارتباط برقرار مي كنند ، مي خواهيد كه آنها مهارت هاي مناسبي براي متقاعد كردن آنها داشته باشند.

در اين پست وبلاگ ، 10 مهارت حياتي در بازاريابي ديجيتال پيدا خواهيد كرد كه امروز تجارت شما بايد روي آن سرمايه گذاري كند.


1. مهارت هاي روابط بين فردي

اگرچه امروزه بازاريابي زيادي به صورت آنلاين انجام مي شود ، بازارياب ها هنوز در تعامل با همكاران و چشم اندازهاي خود هستند. البته رسانه تغيير كرده است اما مفهوم هنوز يكسان است.

بنابراين ، شما بايد در مورد نحوه برقراري ارتباط و همكاري با ساير كارمندان به بازاريابان خود آموزش دهيد. در غير اين صورت ، عدم وجود ارتباط و همكاري مناسب ، طبق گفته 86 درصد مديران و كارمندان ، مي تواند به خرابي در محل كار منجر شود.

همكاري كارمندان

فراتر از روابط با همكاران ، بازارياب ها نيز بايد ياد بگيرند كه چگونه مي توانند به رهبري شما ربط دهند. از اين گذشته ، گفتن كلمات نادرست يا اقدام نادرست مي تواند تفاوت بين مشتري و يك چشم انداز گمشده باشد.
2. مهارت هاي ايجاد محتوا و مهارت هاي نوشتن مقاله

يكي از مهمترين عناصر بازاريابي ايجاد محتوا است. از آنجا كه شما از محتوا در وب سايت خود براي ارائه اطلاعات به بازديد كنندگان ، در رسانه هاي اجتماعي براي ارتباط با مخاطبان خود و از ايميل استفاده مي كنيد تا از راه هاي تبليغاتي خود استفاده كنيد.

اكنون ، بسياري از بازاريابان بايد ياد بگيرند كه چگونه به تحقيق و ايجاد نوع مناسب محتوا بپردازند كه مخاطبان شما را به پيشروهاي واجد شرايط تبديل كند. به غير از محتواي نوشتاري ، بازاريابان نيز بايد تصاوير ، فيلم ها و ساير فرم هاي محتوا را ايجاد كنند.

به عنوان مثال ، طبق گفته HubSpot ، 54٪ مخاطبان شما انتظار فيلم ها را دارند. در نتيجه اين ، بازاريابان براي ايجاد محتواي تصويري بايد مهارت هاي اساسي طراحي را ياد بگيرند.

ترجيح محتواي جهاني

علاوه بر اين ، يادگيري مهارت هاي نوشتن نوشتن به بازاريابان كمك مي كند تا در صفحات فرود و صفحات فروش بهتر فروش كنند.
3. مهارت هاي بهينه سازي موتور جستجو (SEO)

گوگل و ساير موتورهاي جستجو به بخشي اساسي در فرايند تحقيق مشتري تبديل شده اند. به عنوان مثال ، مشتريان بالقوه شما احتمالاً قبل از تصميم گيري درباره يك محصول ، يك سري جستجوها را انجام مي دهند.

با كمال تعجب ، BrightEdge دريافت كه 51٪ از كل ترافيك وب سايت و 40٪ از درآمد ناشي از ترافيك ارگانيك است. براي اطمينان از نشان دادن وب سايت شما براي اين شرايط مهم ، بازاريابان شما بايد از مهارت هاي SEO خود استفاده كنند.

اينها شامل تحقيق در مورد كلمات كليدي ، سئو در صفحه ، ايجاد لينك و غيره است. با سرمايه گذاري در اين مهارت ها ، ديد محصول خود را نسبت به جستجوگران افزايش مي دهيد.
4- مهارت هاي رسانه هاي اجتماعي

با گذشت سالها ، رسانه هاي اجتماعي به يكي از محبوب ترين سيستم عامل هاي تعامل تبديل شده اند. به غير از تعامل با دوستان ، كاربران همچنين با مشاغل ارتباط برقرار مي كنند.

به عنوان مثال ، GlobalWebIndex فاش كرد كه 54٪ مرورگرهاي اجتماعي از رسانه هاي اجتماعي براي تحقيق در مورد محصولات استفاده مي كنند.

مرورگرهاي اجتماعي كه با ماركها در تعامل هستند

امروزه برخي از كانال هاي محبوب رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل زير عبارتند از:
فيس بوك
اينستاگرام
 پينترست
توييتر
لينكدين
اسنپ چت

با بيان اين مطلب ، كانال هاي مختلف از نظر جمعيتي و بهترين شيوه ها از مخاطبان مختلف برخوردار هستند. اول از همه ، كسب و كار شما براي به دست آوردن نتيجه بايد در مورد بهترين كانال هاي رسانه هاي اجتماعي تصميم بگيرد.

احتمالاً به كجا مي توانيد به مشتريان بالقوه خود برسيد؟ سپس ، بازاريابان بايد درك كنند كه چگونه با مخاطبان خود در هر بستر ارتباط برقرار كنند.
الگوي طرح بازاريابي ديجيتال رايگان

منبع برنامه رايگان - الگوي طرح بازاريابي ديجيتال خود را بارگيري كنيد

آيا هنوز استراتژي يكپارچه بازاريابي ديجيتال داريد؟ براي ايجاد برنامه و رسيدن به نتايج خود از چارچوب برنامه ريزي RACE ما استفاده كنيد.

به الگوي طرح بازاريابي ديجيتال رايگان دسترسي پيدا كنيد
5- مهارتهاي تبليغاتي ديجيتال

اگر مي خواهيد سريعتر به چشم اندازهاي خود برسيد ، مخاطبان ايده آل خود را هدف قرار داده و درآمد را افزايش دهيد ، بايد از تبليغات ديجيتال استفاده كنيد. به عنوان مثال ، داده هاي Google نشان مي دهد كه مشاغل كوچك در هنگام استفاده از ابزارهاي ديجيتالي مانند تبليغات آنلاين و تجزيه و تحليل داده ها ، در مقايسه با مواردي كه از آنها استفاده نمي كنند ، رشد تقريباً 4 برابر درآمد دارند.

شبكه هاي اجتماعي

برخي از سيستم عامل هاي تبليغاتي ديجيتال عبارتند از:
Google
فيس بوك
شبكه هاي تبليغاتي
اينستاگرام
توييتر
 پينترست

با اين حال ، سيستم عامل هاي مختلف به استراتژي ها و تاكتيك هاي مختلفي احتياج دارند. در غير اين صورت ، بودجه تبليغ خود را هدر مي دهيد. براي هر پلتفرم تبليغاتي ، بازاريابان بايد ياد بگيرند كه چگونه بودجه خود را تعيين كنند ، مخاطبان مناسب را هدف قرار دهند ، نتايج را رديابي كنند ، تست ها را انجام دهند.

منبع:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.