تاثير گسترش محتوا در سئو

۶ بازديد

شما در حال جستجوي در مورد يك موضوع خاص هستيد، همچنين وظيفه داريد كه مطالب عالي را به خوبي و به سرعت ارسال كنيد. و اگر شما يك متخصص براي كمك نداريد ، پيدا كردن محتواي عالي مي تواند دور از دسترس باشد.

 امروز مي خواهيم در مورد گسترش محتوا در سئو و بهينه سازي سايت صحبت كنيم. اين اصطلاحي است كه احتمالاً قبلاً نشنيده ايد زيرا من آن را درست كردم. بنابراين اميدوارم كه در آينده براي شما مفيد باشد. اما فكر مي كنم دقيقاً آنچه را كه ما در اينجا مي خواهيم انجام دهيم به دست مي آوريد.


چگونه SEO ها وقتي متخصص موضوعي نيستند ، محتواي عالي توليد مي كنند؟

مي بينيد ، بهينه سازهاي موتور جستجو اين مسئوليت واقعاً عجيب را دارند. ما اغلب از مراجعان ما خواسته مي شود درباره چيزهايي كه هيچ مشاغلي در زمينه نوشتن آنها نداريم محتوا توليد كنيم. ما به عنوان يك بهينه ساز موتور جستجو ، ما دقيقاً انواع چيزهايي را مي شناسيم كه باعث مي شود محتوا براي گوگل خوب شود ، اما اين بدان معني نيست كه ما در مورد هر كاري كه مشتري ما انجام دهد ، دانش دامنه داريم.

شايد مشتري شما نوعي هنرمند باشد يا مشتري شما رستوران اداره كند. ممكن است شما چيزي در مورد آن ندانيد ، اما هنوز هم مي توانيد براي رسيدن به محتواي خوب و عميق در مورد نوعي از موضوعي كه واقعاً در ويلچر شما نيست صحبت كنيد ، مهلت لازم را بزنيد. امروز قصد دارم در مورد چند ترفند صحبت كنم كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد تا از فوراً به چند پاراگراف و سپس در نهايت به يك صفحه منتشر شده ، به يك قسمت خوب از مطالب برويد.
احتياط: اگر يك متخصص بتواند محتوا را ايجاد كند ، بايد اين كار را انجام دهد

حالا مي خواهم براي يك ثانيه عقب بروم و فقط يك چيز را روشن كنم. اين روش ترجيحي براي توليد محتوا نيست. اگر مي توانيد يك متخصص توليد محتوا داشته باشيد ، به هر حال بايد يك متخصص توليد محتوا داشته باشيد ، و سپس به دنبال كار بهينه سازي آن محتوا باشيد تا آن را به بهترين شكل ممكن تبديل كند. اين روشي است كه بايد هر زمان ممكن انجام شود.

اما مي دانيم كه اينگونه نيست. حقيقت اين است كه بيشتر صاحبان مشاغل كوچك وقت ندارند كه در مورد خدمات و پيشنهادات خود مطالب طولاني بنويسند و آنچه را كه آنها را خاص و انواع چيزهايي كه ممكن است مشتريانشان به آن نياز داشته باشند ، بنويسند. آنها شغلي براي اداره دارند. هيچ چيز غير اخلاقي در مورد زمان صرف تلاش براي نوشتن مطالب خوب براي آن مشتري وجود ندارد.

اما اگر مي خواهيد اين كار را انجام دهيد ، واقعاً بايد سعي كنيد چيزي را كه داراي ارزش است ايجاد كنيد. اميدوارم اين به شما كمك كند دقيقاً چنين كاري انجام دهيد. من اين گسترش محتوا را مي نامم زيرا هدف اصلي اين است كه از يك فوريت كوچك شروع كنيم و سپس آن را كمي گسترش دهيم و كمي آن را گسترش دهيم و حتي بيشتر آن را گسترش دهيم تا سرانجام شما در موضوعي باشيد كه بسيار كامل و مفيد و با ارزش براي مشترياني باشد كه آن مطالب را مي خوانند

هر يك از مراحل جداگانه فقط به نوعي مانند نفس كشيدن و دميدن آن به يك بادكنك است تا كمي بزرگتر شود. هر مرحله كه ما آن محتواي را گسترش مي دهيم قابل كنترل است.

سريع شروع كنيد

اول ، ما بايد با نوعي از موضوع يا بي درنگ شروع كنيم. در اين مثال ، من تصميم گرفتم فقط ايمني دوچرخه را از بالاي سر خود بگيرم. من اينجا در سياتل هستم و در همه جا دوچرخه وجود دارد.

با كاروليناي شمالي ، جايي كه من هستم ، كاملاً متفاوت است ، جايي كه شما بايد سوار ماشين شويد تا به هر مكاني برويد. اما با توجه به ايمني سريع دوچرخه ، ما اكنون بايد در مورد ايمني دوچرخه صحبت كنيم كه در مورد چه مواردي صحبت خواهيم كرد. ما تقريباً از بالاي سر خود مي دانيم كه كلاه ايمني و سيگنال و چيزهايي از اين دست است.


سؤالاتي را كه مردم مي پرسند پيدا كنيد

اما واقعاً مردم چه مي پرسند؟ اطلاعاتي كه آنها مي خواهند بدانند چيست؟ خوب ، چند روش وجود دارد كه مي توانيم به آن برسيم ، و اين دقيقاً با جستجوي دقيقاً براي آن سؤالاتي است كه آنها در حال جستجو هستند. يكي اين است كه فقط "ايمني دوچرخه" را در Google تايپ كنيد و به دنبال PAA يا People Also Ask باشيد. اين ويژگي SERP است كه تقريباً در نيمه راه صفحه مشاهده خواهيد كرد ، كه اغلب داراي چند سوال است و مي توانيد بر روي آن كليك كنيد و يك قطعه متن يا پاراگراف متن برجسته وجود دارد كه به شما در پاسخ به آن كمك مي كند.

مورد ديگر استفاده از ابزاري مانند Moz Keyword Explorer است ، جايي كه مي توانيد "ايمني دوچرخه" را بگذاريد و سپس يكي از كشنده ها را انتخاب كنيد "سؤالاتي هستند" و سپس فقط تمام سؤالاتي را كه مردم درباره آنها مي پرسيد نشان مي دهد. ايمني دوچرخه. پس از انجام اين كار ، تعداد معدودي از سؤالاتي كه مردم در مورد ايمني دوچرخه سؤال مي كنند ، برمي گردانيد.

منبع: moz

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.